Objednejte nad 2000,- Kč a dopravu nechte na nás. | Objednávky expedujeme do 24 hodin.

Cart

Objednejte nad 2000,- Kč a dopravu nechte na nás. | Objednávky expedujeme do 24 hodin.

Cart

VRÁCENÍ ZBOŽÍ A REKLAMACE

Jsme fér.

  • Prodávající odpovídá za všechny skryté vady, které se vyskytnou u dodaného zboží v záruční době.
  • Záruční doba je poskytována v délce 24 měsíců, není-li uvedeno jinak. Záruční doba počíná ode dne převzetí zboží kupujícím.
  • Pro uplatnění reklamace musí kupující spolu s reklamovaným zbožím doložit originál nebo kopii prodejního dokladu a to nejpozději do 24 h od převzetí zboží. Reklamované zboží kupující předá poštou na adresu: Livl s.r.o., Doubravská 1615/28, TEPLICE 415 02. Zboží zaslané zpět prodávajícímu na dobírku nebude přijato. Zboží doporučujeme pojistit proti jeho případné ztrátě během přepravy.
  • Prodávající neručí za vady, které vzniknou prokazatelně nešetrným zacházením či mechanickým poškozením zboží kupujícím a nesprávným skladováním.
  • Prodávající se zavazuje vyřešit reklamaci bez zbytečných odkladů avšak nejpozději do 30-ti dnů od přijetí zboží k reklamaci. V případě neodstranitelné vady zboží prodávající zboží vymění, vrátí kupujícímu kupní cenu či poskytne slevu a to vždy na základě dohody s kupujícím. V případě závady odstranitelné, tuto prodávající na své náklady odstraní, nebo dle uvážení zboží vymění za bezvadné.

ČASTO KLADENÉ DOTAZY

...ale nebojte se zeptat i na jiné: objednavky@joico.cz

Stala se chyba? Pojďme to společně vyřešit.

REKLAMACE ZBOŽÍ

Přišlo Vám zboží a něco chybí nebo Vám přišlo jiné zboží, než jste si objednali a zaplatili?

  • Pro rychlé řešení nás můžete kontaktovat na tel. 774515003 nebo napište e-mail na adresu objednavky@joico.cz. V obou případech si připravte číslo objednávky pro rychlejší dohledání. Okamžitě se Vaší reklamací budeme zabývat.
  • Ve většině uznaných případů okamžitě zasíláme náhradu za chybějící zboží na vlastní náklady.
  • V případě záměny objednaného zboží vás budeme kontaktovat s nabídkou individuálního řešení.

Přišlo Vám poškozené nebo rozbité zboží?

  • Pro rychlé řešení nás můžete kontaktovat na tel. 774515003 nebo napište e-mail na adresu objednavky@joico.cz. V obou případech si připravte číslo objednávky pro rychlejší dohledání. Pokud je to možné vyfoťte nám, co se stalo pro lepší představu. Rádi se poučíme, aby se situace již neopakovala a zároveň to urychlí celý proces reklamace.
  • Ve většině uznaných případů, kdy byl balíček při přebírce nepoškozen okamžitě zasíláme náhradu za poškozené nebo rozbité zboží na vlastní náklady.

Máte mechanickou závadu? Lak nestříká a v lahvi je přitom ještě produkt? Nefunguje rozstřikovač atd…?

  • Pro rychlé řešení nás můžete kontaktovat na tel. 774515003 nebo napište e-mail na adresu objednavky@joico.cz. V každém případě si připravte číslo objednávky pro rychlejší dohledání. Pokud je to možné vyfoťte nám nebo natočte video, pro lepší představu a zhodnocení reklamace.
  • V případě mechanické vady, trváme na doručení nefunkčního produktu na adresu firmy k posouzení. Ve většině uznaných případů mechanické vady, okamžitě zasíláme náhradu na vlastní náklady.
  • Na mechanické vady se nevztahuje záruka v případě viditelného opotřebení nebo mechanického poškození.

ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY

Odstoupit od kupní smlouvy bez udání důvodu ve 14denní lhůtě je možné, dle § 53 odst. 7 občanského zákoníku vyjma případu dle ustanovení § 53 odst. 8 zákona č. 40/1964 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „občanský zákoník“), který popisuje že nelze mimo jiné odstoupit od kupní smlouvy na dodávku zboží upraveného podle přání kupujícího, jakož i zboží, které podléhá po otevření zkáze.